Pages

Previous Entry Kena Baca Jugak :)

Tuesday, 23 August 2011

DAY 26 (23/7/2011) - "Makan,Makan & Makan"

* ni la paket maggie yg PERTAMA aku buka pada 12 Julai itu hari *

Salam…PERTAMA kali aku buat entry blog tulis setiap hari..
antara sebab utama aku nk tulis setiap hari adalah disebabkan aku nak tengok balik mcm mana progress sepanjang perjalanan aku selama 90 hari kt HUNGARY untuk yoyo tour 2011 nih..


KONDEM JIKA EKONOMI PERBUALAN INI korang sangat TAK SUKA..eh,ada aku kisah?
Read more!