Pages

Previous Entry Kena Baca Jugak :)

Wednesday, 10 August 2011

DAY 13 (10/7/2011) - "Sniper,1st Fish & Lazy Sunday"

* HUNGARY flag kiri,EURO flag kanan *
- tercapai impian menjejak kaki di tanah Eropah berkat doa FLIP kot haha


ikan yg aku baru makan tadi adalah IKAN PERTAMA YANG AKU MAKAN DI BUMI EROPAH…*lupa nak ambik gamba ikan yg aku makan tuh*
rasanya aa…CUKUP biasa bagi aku..

mental kena kuat..sbb aku kilau ikan semata2 tanpa nasi dowh..kalau ayam goreng KFC sedap la jugak haha..
ok,aku tulis entry nih pada mlm hari ke-14..tapi mlm tadi terlalu penat sangat sampaikn tido pun lewat..haha
patutnye penat TERTIDO AWAL..tapi lain jadinyer..
aku duk surf2 & susun atur folders & file dlm laptop pastu select2 lagu sampai 4am..
mak aii..hari ke-13 aku tido pada awal pagi hari ke-14 jam 4am..
4am matahari dah nak terbit kt sini!! mak aii..
giler betul..4am tuh mcm 730am kt KL..aku baru nak masuk tido jam tuh haha..

*entry kali nih ada BANYAK GAMBAR nk share,SORRY yer geng,sya bukan pakat pakar fotografi..sya amek gamba mengikup mengikut apa yg sya nampak jer*

Read more!