Pages

Previous Entry Kena Baca Jugak :)

Monday, 5 September 2011

DAY 37 (3/8/2011) - "Belanja! Belanja! Belanja!"

* RAMAI yg suka bermain dgn air pancut nih *
Hari RABU hari ke 37..
standard macam dulu2 gak..
SETIAP KALI duk jauh dr MALAYSIA aku selalu boleh lupa hari..
sedar tak sedar dah rabu..tau2 dah weekend..
sedar2 dah nak balik..haha

DAH SELESAI BACA..sila la KOMEN semula DIATAS nih..




LIKE dahulu untuk anda yg PERTAMA KALI DISINI :)



Ada kurang lagi 2 bln sebelum nak balik..
kawan2 & saudara2 & family2 di MALAYSIA semua
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI sekali lagi..


SHARE dgn KAWAN2 kalau anda rasa sedih & simpati dgn video ini*eceh poyo lar*..sila VIEW dlm FACEBOOK for better HD QUALITY



nak citer lebih2 pasal raya xleh gak,sbb entry nih aku tulis 3hb Ogos..jadahnyer masih berpuasa ke 3

SEMALAM dah citer pasal BERBALAS PANTUN & KENTUT

harini nak citer pasal apa lagi?
nak citer pasal HARI PUASA PERTAMA..
puasa PERTAMA aku dihidang dengan SANTAPAN MATA :p
______________________

* budak kecik nih NAKAL..dia gelak sebab... *
* dia SIMBAH AIR kt bdk2 lain yg dtg main! haha..bukan dia kenal pun *
Aduhhh..puasa ke-3 nih kitorang main yoyo dlm HUNGAROSPA..
semalam2 main kt street jer..
ada gak “cuci mata”..tapi tak banyak sangat la..

nih kalau dah dalam waterpark..
perghh…okok,korang bayangkan ok..

MIAMI + HAWAII + COPACABANA beach disatukan dalam SATU TEMPAT!

BELANJA! BELANJA! BELANJA!..
*sila click text2 yg berwarna merah tuh untuk melihat foto2 contoh dr nama2 pantai tuh :p *


dugaannnn..
iman TERGUGAT! haha..
_________________

* Bergamba Kenangan - aku tau,tak mungkin akan berpeluang lagi nk kesini:( *
okok,korang tak yah susah2 nak berimaginasi lar..
aku BELANJA KORANG dengan gambar tuh kejap lagi..eheh
mana leh belanja sekarang..
nanti dah habis tengok gamba korang terus blah..
tak nak sambung baca dah..

panas tak panas cuaca harini..
tapi cuaca cerah..
demo yoyo tanpa stand & music..
street play jer..
main dpn kiosk & shop..
melayan bebudak,mengajar bebudak..
dewasa,kecik,mak2,bapak2,.semua jenis manusia ada kt sini..
___________________

* they'all nih dr luar bandar,budak laki kiri & kanan aku tuh Gypsy *

mata per lagi..meliar bai..
iman memang tak kuat betul la aku nih..haha

Penat bai seharian duk dalam tuh..
1pm - 6pm duk dalam HUNGAROSPA tuh..
lewat petang baru keluar main kt kiosk luar pulak..
mostly orang ramai balik sebelum jam 7pm..

lepas balik dr mandi manda dorang nih semua akan berjalan2 kt street pulak..
standard dorang..SETIAP HARI sama jer..
siang berjemur mandi manda dlm waterpark,malam berjalan2 kt street..
dinner,entertaiment,live show,dancing & relaxing..
_________________

* Locker Area..kerusi tuh banyak berjasa pada aku SEPANJANG bulan puasa,menjadi tempat aku tidur *

ada tak aku citer pasal bdk2 BMX kt sini??
haaa..ni tetiba nak citer skit pasal bdk2 sukan extreme pulak..
ni gara2 si Taslem Raziff aka BOTAK KUANTAN yg tanya..

aku ada kenal sorang budak nih..
mula2 kenal dia ingatkn dia MAIN YOYO..
esoknyer jumpa dia kerja dlm Étterem / Restoren KEREK yg aku mula2 pergi DULU..
pastu lain hari jumpa dia main BMX rupanya..
budak beskal rupanya dia nih..
ada lain hari tuh nampak dia main SKATEBOARD pulak..

choiyy…semua dia main rupanya hahaha..
tapi main sport dia BMX..
BMX Stunt orang panggil (yer ker)
bukan flatland..hehe
ada gak la aku amik video sekali sekala kalau dorang main kt central park tuh..
tapi jarang sekali nampak dorang main giler2..
dorang macam SUKA2 JAM jer..haha
__________________

* Random Shot - Santai aja Warga Emas dlm Hungarospa nih *

Setup beskal dorang takder la gempak sangat..
ada gak beberapa setup yg cun2 standard bmx pro..
tapi kebanyakan setup dr frame bmx biasa2 jer..
walaupun setup biasa2..tapi bole
TAILWHIP on flat ground bai!

aku rasa dah cukup hebat la tuh bole TAIL WHIP kt flat ground.. tak caye tanya BOTAK..haha
ada gak jumpa budak main mini scooter..
tapi yg nih versi extreme punya mini scooter..
kt KL ada gak nmpak bebudak main..tapi sbb yg extreme version nih x masuk malaysia,
so dorang belasah yg standard biasa2 punya jer..
versi yg extreme mini scooter nih lain beb!
berat giler sbb construction dia pakai besi yg tahan lasak!
tengok gambar jer dah tau kan beza dia..
nak tengok video dia?
hahaha..kena la tunggu
pastikan korang LIKE APERTUREKU kt Fb,
nanti bila dah siap video dia aku post la kt situ..hehe
______________________

* Bila dah penuh semua tempat untuk baring,dorang belasah sampai ke kaki lima *
k,lar..aku nak upload entry HARI KE-7 kt blog aku..
lepas tuh nak sahur terus.
Sziasztok! (makdus dia Bye2 dlm Hungarian) bye2 untuk lebih dr 1 org
*silap eja tuh..MAKSUD* ;p
__________________________



* SETIAP hari dihidangkan benda2 cenggini..layankn jer *

* ahhh...ni baru sikit jer bai..banyak yg xleh nak dikongsi! :) *

Takkan boleh lupa kot??? cam biasa lar..kalau korang yg slalu folow blog aku MESTI akan click button kt bawah nih sesudah selesai membaca SETIAP ENTRY :p...ingat tau,SETIAP HARI ada entry baru..*itupun kalau x busy atau tertido lar :p *

4 comments:

  1. ko dh x buat komen dl...lepastu baca mcm entry2 lepas??

    ReplyDelete
  2. owh kepada encik TIADA NAMA:::

    hermm....ikut dan jer..sbb kadang tuh org xleh nak komen sbb taktau nak komen apa sbb belum baca..so,FB COMMENT BOX kt atas tuh sajer letak KAT ATAS supaya sesaper yg nak komen dulu pun bole..:)

    lagi cantek sebenarnya kalau komen kt FB komen box atas tuh..sbb senang skit nak monitor :p

    ReplyDelete
  3. haha..ni aku lah zairen samsi y sll nyibuk kt blog ko..aku komen bwh pasal tetibe hr tu fb comment inbox tu x appear kt atas mcm sll.. - zairen samsi

    ReplyDelete
  4. fb apps bwt giler la skang...terlalu banyak sangat update pakai html5 ntah apa jadah..
    dah le aku ni kantoi bab2 coding..dah tuh update fb apps terbaru dah jadi serabut..btw,kalu nk komen kt comment box fb harus pergi ke main page untuk entry tuh..moji16.blogspot.com pastu cari mukasurat mana entry tuh..nnti keluar la box tuh sebelum click READ MORE tuh..

    ReplyDelete