Pages

Previous Entry Kena Baca Jugak :)

Wednesday, 17 August 2011

DAY 20 (17/7/2011) - "Entry Boring,Gamba Hampeh,Carut Lebih"

* aku di mana2 - MOJIto *
perghhh…hari ke-2 bwt show tengah2 panas…bertambah HITAMMMMMMMM!!

nak KOMEN atau KONDEM kt bwh nih jer..senang bukan?:)



PESANAN AWAM UNTUK MEREKA YG MASIH BARU DLM BLOG AKU


bwt korang yg masih baru dlm blogspot aku nih,
aku sarankan korang baca la dari entry HARI PERTAMA
perjalan aku di tanah Eropah nih..
minta maaf awal2 sebab::

1) aku suka bebel / EKONOMI PERBUALAN yg panjang2
2) 90% penulisan berkenaan peribadi yg sedang dilalui di tanah Eropah + 10% TRAVELER TIPS
3) Gamba yg dimasukkan lebih ke arah foto amatur & peribadi,sbb aku takder masa nak pening2 pikir pasal ARTISTIKA fotografi.
4) penggunaan ayat yg kadang2 atau selalunyer TERLALU KASAR..sebab blogspot adalah dunia SEBENAR DIRI AKU.

owh yer,TERIMA KASIH / KÖZÖNÖM / MUCHAS GRACIAS
untuk mereka yg masih setia dr permulaan sampai waktu ini..SUDAH 20 ENTRY!masih ada 70 ;(
aku boleh nampak la kawan2 yg setia tuh dr LIKE yg dorang click kt BAWAH sekali tuh..
tapi betul2 baca ker atau sekali imbas jer sekadar tengok gamba2??
paling hampeh pun sekadar click LIKE jer..
x buka pun blog nyer..hahahah!!
xper2,TERIMA KASIH jugak beb..
atleast korang peka kan :)


KITA SAMBUNG SEMULA CERITA ENTRY HARINI...

*ok,untuk entry harini sangat boring & kurang gamba2 menarik..lebih kearah DIARI peribadi..gamba terlalu kurang disebabkan terlalu banyak gamba yg diambil mendedahkan aurat sini & sinun..so aku up mana yg ada jer..mostly pakai ifon jer..owh,text & story pun ada carut2 skit..yg kurang selesa dgn carutan ringan2 sila la SKIP ayat tuh..*


tapi jika anda seorang yg gemarkn/tak kisah/ingin baca penulisan yg penuh dgn sumpah seranah seperti HANJANG sukakan dulu..dijemput baca entry BOLIVIA 2009 ini..
_____________________


sambung citer harini sermula ;p
panas sial..kulit dah gelap sampai kn ada line leher kt leher aku..line rantai leher aku maksud aku..
perghh ngnatuk gile mlm nih..dah jam 2am..
walaupun esok start show lewat skit cam kiranya half day sabtuday kt KL la hahah..
tak paham betul la dorang kt sini..tak pikir untuk hntar kitorag balik naik keter ker apa??
Garbo pun pelik..dia dah tau kita seharian bwt yoyo show sampai kn ajar berapa ramai pulak yg nak belajar & try main yoyo kitorang..
_______________________

* gamba aku dgn budak jahanam x cantek langsung sbb dorang x reti amek gamba! *
* takleh nk tunjuk gamba lain sbb penonton semua AURAT TERDEDAH..nih pun bdk laki skit jer cover *
* gamba blur sbb tukang amek gamba 1st time pegang dslr *


B@b! betul la di Diego nih..
aku benc! betul org brazil kalau bercakap mesti nak meletup2 punya!
suara dia nak kuat jer..
bukan menjerit..tapi kalau sembang biasa pun dorang nih VOLUME mmg kuat giler! pastu mcm nk bergaduh jer style cakap..
bingit sial dengar tiap2 hari..
nak layan TERTIDO kejap pun xleh Diego nih..
________________

* pondok polis xder polis..lagak sebagai polis *
* eh! aku pun nak sebok jugak haha *

mamai giler dah nih…ntah apa aku tulis dok ulang2 tadi..delete balik sbb double post haha..

hari ni cam semlm jugak..show kt tempat yg sama..
www.hungarospa.hu
sajian pemandangan yg sungguh menyelerakan…hahaha
camner la nih nnti bulan puasa..
dugaan menggoncang IMAN sungguh HEBAT!

slalu org kata kalu tengok awek jgn kelip..kalau kelip dah kira dosa..
*lebih kurang camtuh la kot*

tapi dlm kes aku nih camner huh??
benda dah mmg ada dpn mata SETIAP HARI..xkan nk elak dr tengok..
ok fine,tertengok & tengokkan sajer tuh BERBEZA…BESAR BEZANYA…haha
_________________________

* freestyle footballer *

slalu jugak aku try usahakn untuk alih pandangan mata aku ke tempat lain..tapi kt sini camner wei??
pandang kiri seksi2..pandang kanan seksi2..
pandang belakang camner nk berjalan..
pandang depan laki pompuan semua seksi2..
tak kan nk pndang bwh jer pulak..nnti org kata aku ni giler jln pandang bwh..
bwt show pandang bawah jer..
kalau berjalan pandang bawah tau2 angkat kepala pandang depan kang x pasal2 tersondol dada org pulak..
hahaha..mampui kena penampor eropah..
dah la badan tinggi..aku nih plak comel rendah jer..
tinggi kepala aku ngam2 dada dorang jer..hahahah!!!
tettt..tutup citer pasal nih..
____________________________

* KUDA PAKAI HEADLAMP! haha..wajib jugak ker? ingatkn beskal jer *

ok..tadi nk citer pasal sales..tapi dah terlupa sebab TERTIDO dpn laptop..haha
aku rasa cam susah skit nk dptkn sales yg tinggi untuk kali nih..
sbb mostly budak2 & orang ramai yg datang waterpark nih dorang nk santai & mandi manda jer..
nak masuk dah pakai duit,nak makan duit lagi,minum duit lagi,nak sewa kerusi yg leh baring2 tuh pun bayar lagi..
nak pakai locker kecik/besar bayar lagi..
SEMUA DUIT dlm sini..*ada gak locker free sebenarnya.siap kasi kunci+ada org jaga*

so,kalau dah semua pun nak pakai duit dlm nih camner budak2 tuh boleh yakinkn mak bapak dorang supaya dpt beli yoyo??
perghhh..susah beb..
dlm wateprark nih ckp jer…PELANCONG NEGARA MANA YG TAKDER..
banyak negara2 yg berjiran dgn Hungary dorang dtg sini untuk SUmmer Holiday dorang..
sampaikn ada gak tadi jumpa 1 geng dr España/Spain..

Poland ada,German,Spanol,Czech,SLovakia,mana ntah lagi aku jumpa..
semua lebih kurang jer..aku ingatkn semua bdk2 yg dtg belajar main yoyoy dgn aku org Hungary…
bwt membaziaq ayaq lioq jer aku susah2 cakap dlm bahse Hungary..skali dorang x fhm gak haha..
eh,tapi org dr duduk dekat2 dgn sempadan Hungary ramai yg faham skit2 bahse Hungarian..
____________________

* i'm a witch! penyapu kt sini semua diperbuat dr bahan semulajadi..juga dijual di kedai2 *
k r…aku dah cam separuh sedar dah nih..
nak upload gamba event AXN pun dah xlarat nk ngadap gamba jer..
kuyu dah mata nih..
nak sambiung tengok documentary Everest pun x larat dah…huhuh..
k r geng..
gua masuk tido dulu…230am dah nih..
bye2 semua..
selamat berpuasa kalau entry nih masuk time ramadhan :)



bagaikan berak tak cebok hari2 anda kalau korang tak click LIKE entry nih ;p..
*eh korang perasan tak kt bawah tuh pun ada LIKE button dr GOOGLE PLUS*


4 comments:

  1. Wan! hahaha...1st koemen tuh! haha..dah mcm Oh Media punya komen pulak...1st!2nd! 3rd!

    ReplyDelete
  2. nak komen tak tau nak ckp apa.
    haha tapi dari duluu lagi mmg baca entry moji.

    ReplyDelete
  3. shifa:: oh baca ker?? hahaha bagus2 tqtq..
    nak kondem apa2 ker apa salahnyer...
    x puas hati ker kasi tulis jer..haha

    ReplyDelete